To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] Mój helmucik

Sqall - 2012-07-19, 11:30

Jest temat o zabezpieczaniu... Przeczytaj sobie bo temat wałkowany już milion razy. Aren gada żeby nie dawać baranka, a ja już kilka aut tak zabezpieczałem i jest bardzo dobrze. Daj coś w stylu: podkład reaktywny+antykorozyjny+baran. Nic z pędzla... z pedzla to jedynie masa na spawy :)
Aren - 2012-07-19, 14:59

szkoda kasy :roll: poza tym dzordz pisal ze nie ma kompresora
Sqall - 2012-07-19, 16:01

Na co Ci szkoda kasy? Na zabezpieczenie auta? Jak już robić to konkretnie...a kompresor można pożyczyć.
Aren - 2012-07-19, 16:39

co ci da takie zabezpieczanie spodu jak w srodku profili dzieją się cuda??? prosze cie
J.J. - 2012-07-19, 16:52

zalewasz konserwacją, która działa na rdze.
Sqall - 2012-07-19, 17:12

Aren nie zjadłeś wszystkich rozumów... nie wpieraj ludziom ze baran i podkłady reaktywne to strata kasy.
Dzordz - 2012-07-20, 00:21

Kompresor jest już w drodze do mnie :) Tak samo jak migomat:) Mój plan na zabezpieczenie spodu to
- 2 warstwy reakrywnego
- uszczelnienie spawów
- baran
- czarny akryl

Na blacharce, zabezpieczeniu i lakierze nie będę oszczędzał. Wolę zrobić raz i porządnie.

lisek - 2012-07-20, 08:19

no robione na najwyższym poziomie dalej tak trzymaj
Aren - 2012-07-20, 09:00

Spoko, poziomy :}
J.J. - 2012-07-20, 09:21

http://nel71.blogspot.com/search/label/noxudol polecam ;)
Sqall - 2012-07-20, 11:05

Dzordz, z racji że reaktywny jest dość drogi ja czasem jeszcze daje coś na reaktywny, zwykły tlenkowy czerwony. Chemicznie nie wiem czy się gryza ale u mnie w kilku autach tak było i jest spoko. Reaktywny daje 1-2warstwy (są cienkie) i na to tlenkowy ("pro forma"). Z tego co pamiętam 1L reaktywnego to koszt około 70pln.

Jeśli piaskowałeś coś to bardzo dobrym podkładem jest epoksydowy (jeśli dobrze pamietam). Mam to u siebie i polecam w 100000%!

Pamiętaj oczywiście aby wszystko dobrze umyć i odtłuścić :)

Pozdro!

Dzordz - 2012-10-03, 12:25

Pytanie dla tych co glebili tył traba na resorze.

1- Mam płaski resor czy muszę go skracać ??
2- Czy przy płaski resorze z przodu, tył na płaskim nie będzie za wysoko?? Jak tak to zostaje mi tylko wycięcie wahacza i usunięcie lub zastąpienie niższą poduszki ??

Resor przedni biorę z mojego starego niebieskiego i chcę żeby nowy na resorze z tyłu glebił tak samo jak stary niebieski.

Aren - 2012-10-03, 15:08

trzeba przyciąć i przeklepać tył bo jezeli masz oba na prosto to tył będzie sterczał. Poduchy wywal :P
Dzordz - 2012-11-18, 19:32

Nowa dawka wieści z frontu.

Trochę miałem przestój ale nie próżnowałem zbierałem fanty.
Nowe półki pod zderzak i pas przedni- zdjęć brak
Gumki i tuleje do zwrotnic



Poduchy tylnego wahacza i sworznie



Śrubki i czopy



Sprzęgło do 353



Wypiaskowane i proszkowo pomalowane sanki oraz małe elementy



Odnowione wahacze z nowymi czopami i łożyskami



Całość już na aucie



A tak wygląda na kołach



Już nie długo mają wpaść do mnie chłopaki z Klema Custom Garage i pomóc w ogarnięciu kilku spraw blacharskich.

Brak lodówki w garażu zmusił mnie do znalezienia innego sposobu chłodzenia piwa


mlodyellow - 2012-11-18, 19:36

Super felunek! życzę szybkiego końca projektu! ;)
blacHa - 2012-11-18, 20:04

a ja sie zastanawialem co to za znajomy na fejsie zdjecia dodaje :P

no ładnie, ładnie panie;) oby tak dalej, będzie konkret :D

Aren - 2012-11-18, 20:22

fajnie bedzie, dobra robota
lisek - 2012-11-19, 06:28

good job
Sqall - 2012-11-19, 22:01

Nie myślałes moze zeby tył wiekszy neg zrobic?
Dzordz - 2012-11-22, 10:09

Nie jestem fanem wielkich negatywów, poza tym ma być wsadzone 353 i ma zadupiać,
Bross - 2012-11-22, 17:54

Good job jak to napisał lisek, Good job!

Widzę ,że masz litrowe p66 :-D powoli do przodu i kiedyś szał będzie.

Dzordz - 2013-11-15, 17:53

Po długiej ale owocnej przerwie wracamy do pracy nad autem. A zostało zrobione.
- silnik rozkręcony sprawdzony
- buda ospawana
- podstawki pod klatkę zrobione
- rury na klatkę kupione i pocięte.

Foto story obrazujące zakres prac.






Mam jeszcze jedną sprawę. Wie ktoś z was gdzie mogę kupić kopyt, kamienie, wzorniki do giętarki na rurki 1 i 1/8 cala (~38 mm ) i 1 i 1/4 cala (~48 mm).

marszal - 2013-11-16, 09:25

Giętarkę skołuj od jakiegoś instalatora albo pożycz kamienie jeżeli masz cala resztę.
Dałeś trochę za dużo śrubek na stopach na głównych wystarczy po 3 szt a z tylu 2szt jak robisz wg zal J to pamiętaj o powierzchni stopek pierwsza 120cm2 ta na gore 60cm2 to masz takie minimum. Nie wiem jakie rury kupiłeś ale w Krakowie są fajne rury po które my musimy dymać bo jeżeli kupiłeś gazowe to są ciężkie, gazówka wazy 3kg metr a ta druga 1.7kg a cena prawie ta sama.

Sqall - 2013-11-16, 11:18

Lakierowanie proszkowe na wielki + !

Śrubek nigdy za duzo, tylko te flansze jakies małe :P

Dzordz - 2013-11-16, 12:23

Klatka jest robiona wg zał J. Podstawki są cięte w cnc i są to kwadraty o boku 11 cm wiec podstawka ma 121 cm2. Śruby to 10-tki kalsa 10,9 czyli szersze i lepsze niż w J. Dlaczego 4. Bo tak mi się podobało a po drugie klatka będzie zapewne skręcana wiec wole jej nie spawać do budy. W przypadku mniejszej ilości śrub stopkę klatki przyspawuje się do podstawki/domku w budzie.

Co do rur to nie są rury gazowe bo one są ciągnione na ciepło. Polowałem i w końcu kupiłem rury ciągnione na zimo z odpowiednią zawartością węgla i wytrzymałością na rozciąganie tak jak zał J mówi.

Giętarkę mam tylko odpowiednich kopyt mi brak. I z chęcią bym takie kupił bo będą nam w garażu potrzebne bo następne klatki czekają do zrobienia.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group