To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [601] by Dziku

eljot87 - 2012-05-23, 10:23

przecie mówił, że jedzie;p
magik - 2012-05-24, 11:59

TrabiVR6 napisał/a:
Moge zrobic taka ze nie peknie ale bedzie swoje warzyła :P

A piwo warzy, jakby tak to chętnie ;)

dzikU - 2012-06-21, 20:35

Kosa już dawno przyszła tylko nie było czasu na montaż.
Jutro pewnie przyjdą lusterka. Póki co z motirexu aby przegląd złapać.

Fajnie by było w końcu przegląd zrobić :-P

Aren - 2012-06-21, 22:36

pokaz jak najszybciej fote z kosą, musze ocenic czy zamawiac tez :-P
dzikU - 2012-06-21, 23:13

wykonana elegancko tylko trzeba sobie mocowania dorobić
może jutro zamontuję to foty wrzucę ;-)

Aren - 2012-06-22, 10:38

Jak mocowan nie ma? wszystkich trzech?
dzikU - 2012-06-22, 10:55

Nie no są mocowania, które trzeba dogiąć albo dokręcić inne blaszki żeby podpasować do mocowań zderzaka.
dzikU - 2012-06-23, 13:17



jest i kosa starego typu! tego w nim brakowało
dzięki VR6 ;-)

w pon jadę w końcu na przegląd

Aren - 2012-06-24, 11:14

Wyglada zajebiscie teraz




ale zrob lepsze foto kosy :P

lisek - 2012-06-24, 14:02

kozak i tych tablic to ci zazdroszczę jak cholera
Bross - 2012-06-24, 19:04

ano kozak :D Mam takie tablice ale niestety w przyczepce.
Czym były malowane felgi :?: Srebrny alu i klar czy co innego :?:
Brak tylko starych chromowanych pomarańczowych migaczy.

dzikU - 2012-06-25, 11:05

felgi malowane podstawowym srebrnym i na to oczywiście klar
dzikU - 2012-09-29, 22:25

Siema!
Wróciłem do kraju to mogę w końcu skończyć paździerza ;)
Miałem przez miesiac w 123 do śmigania wiec z trabem sie nie paliło ale dzisiaj sprzedałem i potrzebuje dupowozu i tak pomyślałem coby do traba jakiś normalny silnik wsadzić..ale na początek ogarnięcie tego co jest: GAŹNIK i lekko podnieść bo teraz leży może 2cm nad glebą. Nie wiem dlaczego tak siadł bo cały czas stał..

Zdunsky - 2012-10-01, 10:32

Podnieść? Hmmmm
magik - 2012-10-01, 11:19

zawsze trochę siądzie po montażu wszystkiego od nowa.
dzikU - 2012-10-01, 11:19

1 gora 2cm bo nie mogę u siebie przez przejazd kolejowy przejechać. Po prostu się zawiesza i nawet po przekątnej nie da rady a na pełnej p.. nie będę go dobijać :-P
Męczę sie z tym gaźnikiem i szlak mnie trafia :-x dlatego mysle o zmianie silnika, nawet w dłuższe codzienne trasy dwusuw to średni pomysł

dzikU - 2012-10-01, 11:31

magik napisał/a:
zawsze trochę siądzie po montażu wszystkiego od nowa.

wiem magik tyle, ze on sobie po prostu stał cały zmontowany przez prawie 3 miechy no i siadł

magik - 2012-10-01, 11:35

no nie wiem różnie to bywa, ja mam taką sytuację że kolegi że niewiele siadł i teraz musze kombinować z gwintem na tył żeby ciut podnieść i wyrównać poziom. A stoi już ze dwa lata
dzikU - 2012-10-16, 21:09

W końcu ogarnąłem gaźnik i silnik normalnie pracuje.
Wymieniłem jeszcze świece na NGK bo miałem już zdezelowane i też całkiem inaczej pracuje.
Okazało się, ze trampek siadł ale lewa strona mocniej, a dlaczego?
Dlatego, ze dolny talerzyk trzymający sprężynę opadł (amory od poloneza i za małe zgrubienie zrobiłem bo bałem sie spawać ich elektrodą).

Pierdykło mi jedno ucho od alternatora i mam taki jeden skromny od Vitary 2.0...85A.. :lol: i tak sobie pomyślałem, ze jak bedzie może kiedyś dobre audio i duży aku to się przyda ;)
Trzeba zmienić koło pasowe i ogarnąć podłączenie kabelków.
Ten na dole:

Jak myślicie, co gdzie podłączyć? Głowny + to wiadomo ;)

Aren - 2012-10-17, 10:38

Nie prościej zregenerować jakiś alternator i nie kombinować? :-P
dzikU - 2012-10-17, 12:52

Ale tu nie ma dużo kombinowania a wydajność alternatora jest bardzo duża.

Szykuje go na piątkowy przegląd ;-)

kosa od VR'a w trabie tak sie prezentuje:

Bross - 2012-10-18, 16:18

Trabi z tą Kosą prezentuje się świetnie. Myślałeś by ją podmalować w kolor :?:

85A alternator to dużo chyba niepędzie Ci potrzeba aż tyle prądu to nie elektrownia ;-) . Rozumiem ,że innym nie dysponujesz.
Ja mam Boscha 70 Amperowy alternator na szerokim pasku ,działa na tym ,Radio 7" + wzmak (jeszcze bez kondensatora) ,GPS , CB i dużo drobnych pierdół - wystarcza.
Przede wszystkim musisz dobrze zgrać alternator z akumulatorem inaczej szybko zużyje Ci się akku.

Sprawdź czy masz miejsce na duży akku bo pod ten alternator chyba wymaga się 65Ah który raczej mały nie jest i np w miejsce pod maską Trabiego się nie mieści... ,a za mały może się zagotować.

Alternator jak porobisz mocowania to podepnij go jak piszę niżej.

L - przerwanie obwodu kontrolki (-) + z bezpiecznika.
B - (+12V) na rozrusznik z rozrusznika na bezpieczniki (po trabant'owemu)
iG - (+12V) po zapłonie wzbudzenie alternatora *
D - prawdopodobnie niepotrzebny (ja mam niepodpięty i je ok)

*jeśli podepniesz wzbudzenie alternatora na krótko mimo iź kontrolka zaświeci się dopiero po przekręceniu stacyjki w ciągu kilku godzin pozbędziesz się prądu z akku.
(takie są japońce)

powodzenia

dzikU - 2012-10-19, 10:03

Altek podłączyłem i działa elegancko!
L lampa z licznika
IG + z cewki(po przekręceniu stacyjki)
Niby nie potrzeba większego aku. W tych Vitarach seryjnie był aku 36 AH lub 48 AH (instrukcja) ja mam 45 AH póki co i do czasu,
kiedy nie bedzie w nim sprzętu taki pozostanie ; )
Jedyny minus jest taki, ze krócice od głównego + jest ok 1,5cm od gaźnika.

Założyłem seryjne opony na przegląd i wszystko niby jest tylko zastanawiam się czy nie doczepią się
do tych ledowych pozycji w kierunkach. :roll:
Jak dostanę ubezpieczenie to dzisiaj jadę na przegląd :lol:


A kosa zostaje w czarnym macie ;)

I wielkie dzięki Bross!

Aren - 2012-10-19, 11:33

dzikU napisał/a:
czy nie doczepią się
do tych ledowych pozycji w kierunkach. :roll:
odłącz?
Bross - 2012-10-19, 16:42

We Violecie mam Led-owe postoje w migaczach jeszcze żaden z diagnostów do tego się nie uczepił jedynie ja zagadałem, i dopytałem co oni na to.
cytat diagnosty "...wypadało by byś zrobił przegrodę i będzie ok."



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group