To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - 601 s rocznik 1976

m o r t i - 2014-09-21, 20:26

Db wiesz ze w trabim cieżko to określić to nie vw ze kupujesz kit i mówisz ze masz 60/40

napewno bez zbędnych szpar w nadkolach

czyli przednie na równo a tylne koło lekko schowane ale to zobczymy co czas pokaze mam do tego jeszcze sporo czasu

Dzordz - 2014-09-22, 13:25

Szkoda że nie rozebrałeś wcześniej, bo w lipcu zezłomowałem budę starą, zgniłą ale było kilka zdrowych elementów (słupki C i B), które mogłyby Ci się przydać na wstawki.
Bross - 2014-09-22, 14:05

jak coś to mam słupki B wąskie. na zbyciu.
m o r t i - 2014-09-23, 06:47

chętnie przygarnę choc same slupki są zdrowe ubytek jest w tym zagłębieniu pod duro

ale jak juz się tak oferujecie :D to

jakby ktoś miał pas przedni bo mozna tena wyciągać ale co nowy to nowy (leprzy)
półki z mocowaniami zderzaka, wywietrzniki choć niewiem czy da sie je zgrabnie wstawić chyba lepiej je odbudować,
fragment ściany grodziowej na prawo od aku
i ałupek A ale tylko okolice mocowania górnego zawiasu

jakby ktoś miał te elementy to prosze o kontakt :D

m o r t i - 2014-09-24, 06:41

jako ze inny temat to nie edytuje poprzedniego postu

wczoraj podziałałem i to dość owocnie

wyleciały kolejne elementy z duro został tylko dach

rozkręciłem obudowe silnika i mam do Was pytanko :
na tylne ścianie jest takie wygłuszenie jakaś masa czy cos a ja chciałem cała obudowe malować proszkowo i tu pojawia sie pytanie czy to COŚ nie wypłynie lub nie spali się w piecu ?? nie chciałbym tego drapać bo fajnie to wycisza jednak.

Troszke bałem sie co znajde pod przedmin duro a tu musze przyznać że miło mnie trabi zaskoczył :))) prawie błysk zarowno jedna jak i druga strona.

Zdjęcia niebawem

Diesel - 2014-09-24, 08:55

Czekamy :D
Bolsiarz - 2014-09-24, 11:59

morti
ja kiedyś miałem taki przypadek, że przegrzałem silnik dwusuwa i to 'wygłuszenie' powyginało się we wszystkie strony. Moim zdaniem lepiej to dać do piachu i się go pozbyć :)

m o r t i - 2014-09-24, 12:56

w sumie racja a potem mozna tam cos nalożyć jakąś masę co służydo uszczelniania przewodów kominowych (tych od nawiewu ciepłego powietrza tam tez jest wysoka temp i jest metal czyli nie reagowało by jakoś żle)









m o r t i - 2014-09-29, 10:37

działamy dalej choć łikend był cieżko pracujący lecz nie trabantowo - dalej odsypiam :)

Poczyniona została inwestycja :D
http://ajax.ambit.pl/uplo...38/DSC00668.JPG
Teraz trzeba wytoczyć pod to dystans :)

Jednoczesnie musze wymonować resory i sprawić by zaczeły sie uśmiechać :D i skrócić o
Zamowić amorki z Łady.
A wszystko jak domyslacie sie po to zeby zobaczyć ile trzeba nadkola naciagnąć

Parametry felg 15x7 et33
Dojdzie dystans zmieniający rozstaw ok 30mm

Zobaczymy jak to wyjdzie

Bross - 2014-09-29, 13:51

ej ,ej ,ejjj po co skracać resor ?
pomyśl ,że wydłużysz wahacz o 25mm na stronę co da ci 50mm szerszy rozstaw dołem ,a co z a tym idzie ? Negatyw. Więc skracanie resora nie jest potrzebne

Tylko teraz tak - fele
Przymierz dokładnie czy fele Ci wejdą i jak co to poszerz o tyle nadkola bo przy dłuższych wahaczach skrócenie resora powiększy negatyw. (tu może dopowiedzieć Aren ponieważ on ma +25mm na wahaczach. suma +50)

W Pomarańczy mam wahacze +35mm (inne półosie!!!) na stronę i nie skracany Sklepany resor i mam negatyw. dość znacznie ze smakiem niema pokraka.

Wg mnie skrócenie resora to niepotrzebne chowanie kół do wewnątrz nadkoli.
Zapewne felga z odpowiednim ET załatwią sprawę ,ale można lekko pokombinować i zrobić jeszcze lepiej.

tylko co na to te dystanse zmieniające rozstaw śrub. ??

m o r t i - 2014-09-29, 14:30

hmmm wiesz BROSS skracanie resora juz przerabialem w czerwonym bo straszne katy sie zrobily a wydłuzana wahacza jeszcze nie cwiczylem.

pozatym jka dołoże po 25mm na wachaczach to czy nie bedzie problemów z półosiami??

jak skracałem resor to musiałem tez skracac drażki kierownicze bo nie dało rady ustawic zbierzności inaczej

Ty w 2em-kowym masz +35 na wahaczach ale na strone czy w sumie??
Bo jak ja mam miec minus ale bez pokraka tylko po wahaczach +25 ??

Kiedy ty wkoncu na ten slask przyjedziesz bo mamy do pogadania :D

Bross - 2014-09-29, 18:35

Z Oryginalnymi półosiami z 601 to bezpiecznie jest +25mm na stronę. (wnioskuję to po 601 Arena)
czyli +50 w sumie jak już pisałem.

Aren nie wspominał ,że ma jakieś problemy z powodu przedłużenia wahaczy ,a zarazem wysunięcia półosi ze szklanek skrzyni o 25mm na stronę.


Ja w sumie mam 70mm dołem :D ale półosie mam inne bo seryjne by wypadły :D Także tym +35x2 się nie sugeruj bo źle skończysz.

jak miałem +35mm i -15 to miałem POKRAKA. i źle wyglądało. (drążki skracane)
obecnie mam +35mm i resor nieskracany czyli sklepany na 0 bez zawijania i jest OK.(drążki seria)
Negatyw taki sam przód i tył. - do powiedział gość jak ustawiał zbieżność.

Tobie jeśli się skusisz na dłuższe wahacze radzę max +25mm na stronę i nic więcej. dopiero na końcu zadecydował byś czy resor zawinąć i o ile


A będę na ten weekend. od 3 Października


W sumie to dość szybko ciśniesz z projektem - ostre przygotowania.
Trochę dziur masz ,ale dasz se rade.

Bolsiarz - 2014-09-29, 21:11

jak nie chcesz mieć mega gleby - takiej żeby kosa była dwa palce nad ziemią, to darowałbym sobie przedłużanie wahaczy, a skrócił tylko resor po 2-2,5cm na stronę+obcięcie górnych uszu resora(tych co tą zawleczkę się przekłada), żeby nie tarły o oponę. Tym samym zrobi się fajny negatyw- delikatny ale już widoczny. :)
pingor - 2014-09-29, 22:47

Ogarnij heble pod rozstaw felg. Dużo lepsze rozwiązanie niż dystanse zmieniające, a dwa z 4 śrub na 5 śrub redukcja ah... Nie wiem jaki masz tam rozstaw w alu ale jak dziwny to zrób 5x100 np Golf IV i nie będzie takiego problemu z redukcja i nie będzie druciarstwa.
m o r t i - 2014-09-30, 06:58

a moze od razu mam kupic VW i nakleic naklejke z ciastkiem i cyckami ??

rozstaw bedzie zmieniany z 4x160 na 5x110 bardzo ładnie idzie to rozłożyć tak żeby sie nie nakładały otwory.

Dystans bedzie profi bez zadnego drutu wiec nie wiem po co te ehhh
To ma byc auto do spokojnego lansu a nie do upalania tak wiec bedzie db dlatego tez heble beda serią.

Zawijanie ucha z zawleczka to dobry pomysł bo faktycznie tam by ocierało.
Narazie tak jak napisałem skróce resor i dam go na płasko potem sie zobaczy czy trzeba jeszcze pochylac koła czy nie.
W czerwonym nie miałem skracanego org pióra tylko nowe od podstaw grubsze dzieki temu nie trzeba było lagi dokładać jak było w pierwszej wersji :D

z rzeczy które się dzieją to jedna felga poszła do prostowania bo miała lekkie bicie od środka

m o r t i - 2014-10-04, 21:06

zapadła decyzja jedziemy z budą do piachu.... za duzo czyszczenia by było zeby to na ludzi wyprowadzić.

musze tylko odświerzyć stare znajomości z piaskowniami do których woziłem ramy od naczep

ok zatem juz zapadła decyzja o najblizszej mi piaskowni w miasteczku śląskim. życzą sobie 90zł za godzinę piaskowania. ciekawe ile godzi im to zajmie byle nie za duzo.

J.J. - 2014-10-06, 17:10

http://trabantowy.prohost...aciela-vol-2-2/

mi zajęło to 2h i miałem 50zł za 30 min :)

m o r t i - 2014-10-07, 06:46

J.J. na co zwrócić uwage ??

robiles piaskiem czy śrutem ??

teori jest wiele np. taka zeby wypiaskowac wspawac co trzeba i znów w piach te nowe w ramach równego przygotowania elementów co sadzicie ??

J.J. - 2014-10-07, 15:06

ja pierw blacharkę miałem ogarnięta potem śrut.
nie widzę sensu dwa razy piaskować. szkoda blachy.

mi żadne nowe babole nie wyskoczyły, koleś nic nie pogiął.

zaślep profile zamknięte, zabezpiecz gwinty i dach jeśli nie ściągasz.

Bross - 2014-10-07, 20:28

Ja bym wypiaskował, wyciął sito i porobił wstawki z czystej blachy.
Do roboty :D

Maciek - 2014-10-07, 21:30

Mam auto powiedzmy mało kompletne i najpierw idzie do piachu bo nie chce mi się babrać w tym syfie, rdzy farbie błocie konserwacji i kij wie co jeszcze przy blacharce. Wiadomo- rdza w trakcie pracy wyjdzie, w profilach i pod zakładkami ale robota czysta i o wiele szybsza i lepsza. Eliminuje też elementy które na pierwszy rzut oka wyglądają ok a takie nie są. Buda zaraz po piasku malowana podkładem reaktywnym Novol 360- akurat będzie miał czas "wgryźć" się spokojnie w blachę.
m o r t i - 2014-10-08, 08:20

co wy wszyscy z tym NOVOLem??

to w sumie nic dobrego a w kategori jakościowej lakier raczej z niższej półki. nie ma go co wychwalać tylko dlatego ze na opakowaniu jest napisane for classic cars.

sa produkty o wiele wyzszej jakości i rozsądniejszej cenie, reklamy nie będę robił ale warto poszukać i popytać u profi czego używają tylko nie u tych co hasłem dnia jest :
szpachla kit bedzie git

a konćzac OT to wczoraj wyleciały resory ktore jadą na wycieczkę
(takie smutne są, mam nadzieje że wrócą z uśmiechem :D:D:D:D:D )

J.J. - 2014-10-08, 08:40

m o r t i napisał/a:
sa produkty o wiele wyzszej jakości i rozsądniejszej cenie, reklamy nie będę robił

to nie reklama tylko wymiana doświadczeń więc mile widziane by było podzielić się tym czy owym ;)

m o r t i - 2014-10-08, 09:47

przymiarka nie mogłem sie powstrzymać zeby to uwiecznic. takie rozbieranie auta jest super ale wiadomo nic tak nie cieszy i nie napedza do pracy jak jakis progres gdy idzie cos do przodu.
Jak dlamnie efekt mega gleba troszke przesadzona ale ogolnie wg mnie pasują te koła podoba mnie sie to to.
a Wam koledzy ??



Aren - 2014-10-08, 13:12

krótszy resor i oryginalny wahacz nie wypchnie kola, zeby nie wyszło że ci ople na zewnątrz poszły

2cm na strone i bedzie ok, na płaskim resorze słabo, tymbardziej na tak duzym kole

z resztą ja sie nie znam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group