(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Trabant 800.i
Autor Wiadomość
dolin 


DDR: 601 uniwersal
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 18
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-04-16, 08:22   

nie ma to jak zyczliwi sasiedzi...
olac ich...
_________________
laczy ludzi trawa, dzieli ludzi siano ;-)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-04-16, 23:33   

Bross, świetna robota. Jestem pełen podziwu tempa i jakości pracy. Wielki plus dla Ciebie.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-04-17, 21:38   

Po świętach chcę wsadzać silnik :D Wczoraj wytargałem wszystko.

Składając po trochu dziś napotkałem się na gipsoWkręta ,który miał za zadanie zredukować luz... pozostawię to bez komentarza.

dałem Nowe pastylki (pech taki ,że to moje jedyne... :( )

Drzwi.






Z lakierowania zostało :
zderzaki ,kosa ,maska , spojler i dodatkowa klapa na tył bez spojlera. (jak by się odwidziało)
_________________
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-04-22, 21:57   

Ogólny zarys


Deska zamontowana.
Włącznik świateł zaadoptowany od forda mondeo Mk2.
Włącznik oferuje :
Parking Lewy, parking Prawy ,pozycyjne ,mijania, p.mgłowe tylne ,p/mgłowe przednie.
Dzięki temu włącznikowi jak widać normalnie było by potrzeba 3 włączniki ,ale dobrze skitrane w 1 i po sprawie.

Oczywiście wraz z modem włącznika ,trzeba było światła mijania usprawnić o przekaźnik zwieralno rozwieralny.
Przekaźniki ten również zastosowałem do klaksonu, wentylatora chłodnicy, świateł p/mgłowych przednich. (opcja)
Światła drogowe (długie) zostały usprawnione o przekaźnik bistabilny 4WSP sterowany impulsem +12V
W sumie na razie jest 4 przekaźniki ,a jeszcze dojdzie na pompę paliwa i komputer. Razem będzie ich 6.
Wielkość 2-uch przekaźników stosowanych przeze mnie jest jak 1 standardowy... (wszystkie są robione na kostkach ,co by nie było jaj przy ew. wymianie.)

Włącznik świateł awaryjnych (tj w T1,1) został Przeniesiony i poniekąd ukryty ,aczkolwiek jest pod ręką.

Tradycyjnie do ukrywania włączników zastosowałem plexiglass.



Dziś wyspawałem przedni zderzak starego typu. Rano zapewne zabiorę się za przywruócenie mu dobrego wyglądu ,a do końca tego tygodnia zapewne trafi w lakier. Może i Swapa zrobię :D
_________________
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2014-04-24, 09:29   

takie szpachleksy i stary zderzak ?

ogolnie nie komentuje nawet stylu auta, nie moja szkoła, ale pochwalam za robote, lakier wyglada na dobrze położony
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-04-26, 23:11   

Aren, mnie się też nie podoba bo nie w moim stylu ,ale o gustach się nie dyskutuje..

Zmiana miejscówki 10km dalej ,ale warsztat pod ręką i pomocna dłoń.
Silnik z przednim zawieszeniem włożony.


Finalizacja elektryki - upięte wiązki.
Światła mijania - przekaźnik 4pin 30A
Światła drogowe - przekaźnik 5pin 30A
zmieniacz świateł - przekaźnik bistabilny impulsowy 4WSP 15A
Światła przeciw mgielne przednie - przekaźnik 4pin 30A
Klakson - przekaźnik 4pin 30A
Wiatrak chłodnicy - przekaźnik 4pin 30A
Moduł podświetlania zegarów - RGB iR. mini
_________________
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-03, 18:23   

Nowa kosa w podkładzie Novol 300

Zderzak po piachu ,również w podkładzie Novol 300


Staram się dociągnąć wszystko na cacy dlatego zdjęcia są rzadziej.
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-05-03, 20:57   



Najgłupsze co mogłeś zrobić :( zamontować ori skrzynkę bezpiecznikową. Ja kupiłem nową uniwersalną w sklepie motoryzacyjnym na typowe motoryzacyjne płytkowe bezpieczniki zapłaciłem grosze a skrzynka w końcu jest "bryzgoszczelna" hehe, nic nie iskrzy i do tego zajmuje mniej miejsca.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-07, 07:47   

Przedni zderzak ,po piachu w epoxydzie + poprawki szpachlą + podkład Novol 300 + baza fiat 516 + Klar


Nowa kosa nie pochodząca z Motirexu ,ale bezpośrednio z Węgier (zdaje się być grubsza i bardziej wytrzymała w mojej ocenie od tej co w motirexie kiedyś brałem do siebie)


Szyberdach podobno Oryginał.


Plan na dziś. pewnie ,że jest ,ale mam też inne rzeczy ,które powinny być dawno zrobione bo ludzie czekają.
_________________
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-08, 23:00   

Silnik chyba spięty na sicher. - podłączone wszystkie węże ,dorobiona regulacja nagrzewnicy na bazie zaworu z VW T3.

Ogółem z elektryki zostało podłączyć wnentlator chłodnicy przez włącznik termiczny...
Wsteczny na Bazie SMD 10 Wat :D (radiator + końcówka mocy)


Ogólny zarys.

Na początku było ciaśniej między filtrem powietrza ,a maską ,której jeszcze nie mam :D pokombinowałem i zyskałem ~3cm
może mało estetycznie ,ale co ja mogę za to ,kiedy jest nagrzewnica...
_________________
 
 
 
dolin 


DDR: 601 uniwersal
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 18
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-05-09, 07:07   

zapowiada sie naprawde ladnie...

jesli moge cos doradzic, to psiknij czarnym sprejem niektore plastki w komorze silnika, np filt powietrza,oslone rozrzadu,korek wlewu oleju itp...
to zajmie pare minut a zobaczysz ze warto...
_________________
laczy ludzi trawa, dzieli ludzi siano ;-)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-05-09, 07:57   

dolin, Moim zdaniem lepiej je wrzucic do zmywarki a pozniej potraktować opalarką a nie sprayem który zapewne odpadnie szybko.

Bross, co to za silnik?
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2014-05-09, 15:49   

Mi to wygląda na Tico :)

Bross,jaka skrzynia?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-09, 20:57   

Sqall, Silnik F8A pochodzący z koreańskiego wynalazku marki Daewoo model Tico.
Silnik przerobiłem z gaźnika na wtrysk co pociągnęło za sobą dorobienie kolektora ssącego zaś wtrysk to już masa czujników i elektroniki z komputerem.
Zwiększyłem nieco kanały ssące i inne pierdoły by trochę wyciągnąć z tego silnika...

Kubeq, Tak Tico ,ale z górą od Swifta 1,0
Skrzynia 5 od Tico.

Stary schowek...

...zastąpiłem nowym.

Schowek wykonałem z plexiglasu.

Zastanawiam się czy podświetlić schowek diodami RGB i zrobić mikro włącznik w schowku.,
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-05-09, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-05-09, 21:02   

co to za wskazniki obok predkosciomierza ciekawie to wyglada
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-09, 21:58   

m o r t i, to niedokończony zegar - brakuje w nim tarczy maskującej ,która jeździ w jednym z kilku aut... W schowku.
Zegar z wskaźnikiem temperatury i paliwa ,mniej więcej będzie wyglądać jak ten z Hondy


Zdjęcie poglądowe


poza tym m o r t i, dalej Beczka czy wracasz do DDR ??
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-05-09, 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-05-09, 22:01   

nie no profi robota

podoba mi sie

ps. ty kupiles bude od 2em ??
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-05-09, 23:12   

Półosie dorabiane czy jak? Duzo roboty z wtryskiem było? Pytam bo poszukuje jakiegos fajnego małego (objętościowo) i oszczędnego silnika :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-09, 23:28   

Taaaa ale to buda 601 !
lepiej wrazić Charade 1,0 Zmodyfikowany silnik G10 do G11 + Turbo EFi

Jestem pod wrażeniem Ekonomiki i Sprintu tego Daihatsu :D (jak by nie Justy u mnie to pakował bym Szkarade Turbo)

ile pali Tico z osprzętem od Suzuki ? Nie mam pojęcia Jeszcze nie wyjechałem na testy.

ile było roboty - ,a w piz du :D
Półosie skrócone ,łączone wewnętrzne od tico i zewnętrzne od Tranbanta. (ale tego nie robiłem)
Sanki pod silnik - wydłużone w stronę pasa przedniego ,dospawana łapa silnika.
Silnik trzymają 2 łapy ,tak jak i skrzynię. Razem 4

Szczerze mówiąc roboty tyle samo co przy każdym swapie na cokolwiek z wtryskiem
sanki ,łapy, linki sprzęgła i gazu, elektronika i elektryka, biegi i półosie oraz hamulce.
_________________
 
 
 
dolin 


DDR: 601 uniwersal
Wiek: 40
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 18
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-05-10, 08:48   

tak, tylko taki charade z turbina to "bialy kruk"...

to tak jak bys chcial znalesc starego fiata uno 1.3 Turbo...

to auta zabawki ktorych wlasciciele wiedza ile sa warte i tak latwo sie ich nie pozbywaja...

mnie np. boli wsadzenie silnika z suzuki swifta 1.3 lub 1.6... silniki wcale nie sa duze, a roznica miedzy nimi w gabarytach jest niewielka.

jezdzilem oboma i stwierdzam ze taki japonski silniczek w zupelnosci by wystarczyl do trabanta...

co ciekawe 1.3 lepiej mi sie jezdzilo niz 1.6... fajniej sie wkrecal...

idzie sie zdziwic co te silniki potrafia powyzej 5tyz obrotow ;-))
_________________
laczy ludzi trawa, dzieli ludzi siano ;-)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-14, 22:17   

dolin, co racja ,to racja

Gotowe Zegary z podświetlaniem RGB

Chciałem dodać jeszcze termometr elektroniczny ,ale dałem se spokój.

Założyłem Zderzak ,Dzienne i Kose.


Wahacze wyjęte. Poszły do śrutowania.
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-05-15, 18:14   

Te dzienne ... Komentarza chyba nie potrzeba... ;(

Pewnie kolejny genialny pomysł właściciela.
Bross, a czemu tak właściwie tak wysoko zrobiłeś te dziurki od kabelków do dziennych ?
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2014-05-15, 18:20   

Może to na halogeny bo jezeli nie to fakt wysoko
_________________

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-15, 19:55   

pingor, dzienne sam wiesz ,robie jak kazali i niemam większego wpływu na ten projekt.

Te dziury to oryginalne otwory ,a kable są pod halogeny , nalegam by były okrągłe ,ale ... co bēdzie to niewiem.

Ponti89, wygrałeś quiz.

Odebrałem wahacze są ocynkowane. ,ale muszę je dodatkowo pomalować.

Zastanawiam się Teraz po co poskładałem wahacz ... skoro będę rozbierał do malowania...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-05-15, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-05-15, 21:34   

Halogeny :o
Gdzie tam jeszcze mają być halogeny - jasna d... jaki kociokwik się zrobi

"Tjuningi" jeszcze da się przeżyć ale to albo jedno albo drugie - a nie tak wszystkiego po trochu o.O
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14