601 s rocznik 1976 |
Autor |
Wiadomość |
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-08, 18:10
|
|
|
Jak będzie słabo to się pomyśli. Jakby co zakupiłem nowe wahacze jakby co mam co wydluzac. Musze to wszystko zgrać dystans kolo zawias. Auto i tak nie wyjedzie szybko wiec jest czas na pasowanie.
Z zakupów doszły chrom wycieraczki, linki, nadprorza(moje są nadgryzione),osłony przegubów i paski do podwieszenia wahaczy te pomaranczowe u mnie zbędne ale wszystko org. nowe ddr szkoda było nie brać. |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-12, 15:00
|
|
|
Klamki dostały nowe wkładki
trzeba je jeszcze troszke przepolerować i będzie cacy.
Za dorobienie kluczyka do wkładki koleś życzył sobie 90 zł koszt plastikowej klamki 10 zł podmiana wkładki czysta przyjemność i oszczedność
Jeszcze taki sam myk w zamku tylnej klapy i będzie kompet i kolena rzecz gotowa
no to sciągamy
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-15, 06:48
|
|
|
zaczeły schodzić fanty
np nowe nigdy nie zakładane oprawki swiateł przednich
z aktualności to sporo części poszło do piaskowania i malowania proszkowego
-obudowa silnika
-mocowania aku
-mocowania baku
-obudowa filtra
-deska
-pedały
-nowe mocowania zderzaka przedniego
-drobne pierdoły |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-10-15, 13:02
|
|
|
dobrze idzie . gdzie Ci dorobili klucze do wkładek ?
w Siemianowicach - porażka klucz z pupy wzięty i po za tym gość rozłożył ręce na tym i Nie dorobił, a tak cwaniakował ,ze dorobi :D
Daj namiary na tego co Ci dorobił. Bo mam kilka zamków bez kluczyków.
Po za tym Bierz co mają w ofercie bo nowych i Oryginalnych nigdy za wiele :D |
_________________
|
|
|
|
|
magik
magik
DDR: 77r oryginal
Wiek: 25 Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 29 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-10-15, 13:49
|
|
|
ja dorabiam , tylko trzeba mieś jakieś kluczyki, bo dorabiam wkładki do kluczyków, nie odwrotnie :) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-15, 14:00
|
|
|
nie dorabialem kuczy.
zakupilem za 10 zeta plastikowe klamki z kluczami i przelozylem do moich alu
a o dorabianie pytałem w punkcie w Piekarach śląskich, ktory jest w kauflandzie
Przyszedł następny "pakiet z rajchu" jak wroce z roboty to pokaże
dzwignia ręcznego po piasku, proszku ocynku - na wypasie
doszedł też stelaż maski po piasku i w podkładzie musze go podrzucuc do proszku co by zabezpieczyć odpowiednio
Dzis będzie jeszcze jedna paczka z paroma drobnymi blaszkami :P
No to edytuje i pokazuje co przyjechało prosto z DDRu
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-17, 17:13
|
|
|
Odebrałem z malowania perwsze elementy układanki. Uwielbiam jak części z rdzy zaczynają błyszczeć nowym lakierem
Wczoraj zdjolem przednie bębny. troszke sie zapiekły, potwierdził się przebieg auta w środku praktycznie zerowe zużycie.
Szukam słupka A nowego oczywiście głównie chodzi o płaszczyzne gdzie przychodza zawiasy, mam tam małą dziurkę a nie chciałbym tam łatek dawac. Jakby ktoś słyszał prosze o namiar |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-10-17, 22:11
|
|
|
Brawo - ładna robota ;) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-19, 19:34
|
|
|
Wczoraj wyleciało tylne zawieszenie w celu regeneracji (dzwonki zdrowe więc super).
Wahacze do regeneracji wiadomo piasek proszek nowe łożyska nowe cylinderki reszta w super stanie zatem bez dodatkowych kosztów. Po bębnach nie widać zuzycia okładziny tez jak nówki. Ankerplaty zdrowe wiec bedzie do czego przykrecic nowe cylinderki.
Resory juz zafoliowane co by nie uwaliły Osiołka czyli mojego rodzinnego pojazdu jadą jutro do warsztatu w celu wiadomym.
Wyleciał jeszcze dach, szyby czołowa i tylna. Dach zdejmowałem pierwszy raz w zyciu troszke mozolna to robota ale dałem rade. Wszystko po to zeby przy piaskowaniu dojść wszędzie, a po drugie będą wstawiane całe tylne ćwiartki o których pisałem wczesniej, a z dachem nie dało by rade tego wstawić.
resory u "kowala"
zdziwiłem się bo Pan nie kwestionował tego co chce zrobic a wręcz sam dopytywał o szczegóły - zatem pozytywnie
czwartek piątek powinny być |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-23, 16:47
|
|
|
Odebrałem resory jeden i drugi są płaskie, na aucie powinny się uśmiechnąć :)
ładnie zrobione zakonserwowane i gotowe do montażu szkoda ze nie ma za bardzo do czego. korci mi przymierzyć ale chyba zluzuje choć moze przód wrzuce zeby kąty sprawdzić
przód jest krótszy o 2,5 na strone |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2014-10-24, 08:36
|
|
|
Przy skróceniu po 2.5 cm na stronę musiałem przerabiać drążki kierownicze (skracanie i gwintowanie), bo nie dało sie ustawić zbieżności. |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-24, 09:17
|
|
|
wiem o tym przerabiałem to w czerwonym :D
a jak ci koła stały prosto czy lekki minus??
zabawa trwa dalej walcze z wahaczami jak będą efekty to pokaże |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-11-06, 07:47
|
|
|
W międzyczasie kumpel skończył prototyp dystansu
Robota mega profi wszystko pasowne idealnie. Wersja tak jak pisałem prototypowa dlatego troszke gabarytowa. Musze przymierzyć na auto i będziemy wiedziec gdzie mięska można jeszcze zebrać.
Materiał stal. Centrowanie jest jak w trabancie na stożkach, a alu ma piękny kołnierz na otwór centrujący. Musze znaleźc chwilke zeby to pomierzyć czekam na łożyska, wahacze z proszku.
Wygląda to tak.
Dla zainteresowanych oczywiście po testach będzie możliwość zamówienia takich dystansów w dobrych pieniążkach. Ale to jak juz wyjdziemy na model "produkcyjny" |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-11-06, 10:55
|
|
|
Nie no, zajəbista sprawa takie dystanse "adaptacyjne"
Ja już jestem Ciekaw ile to kosztuje (chociaż niestety nie potrzebuję)
Ładnie wygląda pewnie z pół kilo zbierzesz na sztuce ,ale dobrze przemyśl gdzie można ,a gdzie nie co by było DOŚĆ wytrzymałe.
Tak wiem nikt po tym nie będzie naparzał młotkiem.
sugerując się LDM-Tuning dość podobne ,ale nie schodź poniżej odpowiedniej wagi ze względów wytrzymałościowych.
Ich sztuka przy grubości 30mm i rozstawie 4x160 na 4x100 waży 2180gramm
Jeśli masz podobne wymiary to u Ciebie powinno być podobnie
Będziesz je zabezpieczał podkładem ?
Good JoB. |
_________________
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-11-06, 13:20
|
|
|
tanie nie jest ze wzgledu na sam wałek materiału odpowiedniej srednicy ale koles z di-stance czy jakos tak chcial za 4 szt 1000 zeta a kumpel zrobil profi i w normalnej cenie
co do wagi to narazie sa ciezkie ale ida na kuracje odchudzajaca
Bross wez pod uwage ze na tej stronce sa chyba alu (Aluminium-Magnesium-Legierung
) a ja mam stal
narazie ich nie maluje bedzie rost :P
jak sie uda to dzis bedzie przymiarka przodu |
|
|
|
|
magik
magik
DDR: 77r oryginal
Wiek: 25 Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 29 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-11-06, 14:30
|
|
|
z poł roku miałem do sprzedania dystanse zrobione wg rysunku za 200 zł kpl !!! to nikt nie chciał, takie to są kupcy "poszukiwacze" , wieczni poszukiwacze.
Na forum renault poszły w pół minuty. Nie przesadź morti z ilością w produkcji |
|
|
|
|
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-11-06, 19:11
|
|
|
bo po prostu mało kto chce z tobą biznesy robić ;) |
|
|
|
|
magik
magik
DDR: 77r oryginal
Wiek: 25 Dołączył: 28 Paź 2010 Posty: 29 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2014-11-06, 19:46
|
|
|
Uderz w stół nożyce sie odezwą
Z tego co czytałem szukałeś adapterów w normalnej cenie,podobnie chromowanych zderzaków, na czarnobyl też pojechałeś...,o ile ja pamiętam jedyne co sie udało to zakupić używany akumulator na 1 zlot na silesii bo było miałeś tam raptem 80 km, polówka miała chyba ostatnią podróż przed złomem, ej chłopaki on w ogóle ma trabanta? |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-11-06, 21:51
|
|
|
m o r t i, no spoko przeoczyłem to z tym materiałem w LDM.
Jak z dobrej stali to ciężko o rost ja moich adapterów do tarcz nie malowałem , do dziś nie pokryły się rdzą.
Ostatnio Bolsiarz, miał zielonego.601
Bolsiarz, ja tam czasem od magika coś kupie. |
_________________
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-11-07, 10:00
|
|
|
magik napisał/a: | z poł roku miałem do sprzedania dystanse zrobione wg rysunku za 200 zł kpl !!! to nikt nie chciał, takie to są kupcy "poszukiwacze" , wieczni poszukiwacze.
Na forum renault poszły w pół minuty. Nie przesadź morti z ilością w produkcji |
a do czego były te dystanse do polo czy do 601??
mowisz o ilościach produkcji.... a mnie bardziej chodziło ze jakby ktos potrzebował to nie musi odkrywac ameryki, bo usłyszałem ze nie da się zrobić dystansu z 4 na 5 srób i KTOŚ wielce chwalił się czego to on nie zrobil... a tu prosze da się
Jeśli pomyslałeś ze chcę zrobic na tym interes to nie ten adres.
Koniec OT
Pasowanie koła na dystansie, wszystko skręcone na przymiarke
I jak Wam się widzi bo mnie SIE TO WIDZI :))))))))))))))))
Musze tylko troszke podciąc rant choc szkoda mi go strasznie - taki zdrowy i wypchnąć co by przy skręcaniu nie obcierało |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-11-07, 10:11
|
|
|
Opcja 1
Teraz rozciąć wzdłuż nadkole wspawać płaskownik 15 czy tam 20mm i będzie zajefajnie
Bo teraz z opona to nie da rady skręcić.
Mam podobnie w Pomarańczy na maxa bez podcinania i jak zjeżdżam z parkingu na skręconych kołach (minimalna różnica poziomów ~30mm) haczę kołem o rant ,ale tym się zajmę później - poszerzę.
Nie no jest Naprawdę Zajəbiście Kozacko :D
Opcja 2
Co do rantu lekko wytnij 2 wcięcia ,które wybadasz jak będziesz bujał autem gdzie haczy.
W ten sposób zachowasz rant i będziesz mógł skręcać tylko trzeba mieć oponki. |
_________________
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 39 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-11-07, 11:30
|
|
|
a ja chyba zrobie opcje 3 :P
mianowicie stocze troszke dystans na grubość od srodka o np 5mm. dzięki temu zyskam odpowiedią ilośc miejsca na skręcanie i nie będe musial zakładać dłuższych szpilek z wartka bo trabikowe maja za mało gwintu zeby je zastosować
a oponki zostawiam na koniec bo chce miec troszke naciąg 165/50/15 |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-11-07, 18:57
|
|
|
No tak tego nie pomyślałem :D ale co dwie głowy to nie jedna :D
Niema sytuacji bez wyjścia i niema rzeczy nie możliwych... (na te niemożliwe trzeba trochę poczekać:D)
co do 15" ja bym chciał 175/50 R15 do Fioleta ,ale … poczeka. |
_________________
|
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 37 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2014-11-09, 10:28
|
|
|
Przy przechodzeniu z 4x160 na 5x100 czy 5x112 nie ma problemu, problem jest z 4x100 na 5x112, wtedy jedna śruba ci się pokrywa. Jakiś koleś tak się uparł na BBS w golfie 2 ze robił nowe piasty na zamówienie z rozstawem 5x112. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 39 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
|