(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
____601____
Autor Wiadomość
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2008-10-29, 21:18   ____601____

Mam na imię Piotrek mam 16 lat. Od okolo 12 roku życia mam trabka. To mój skromny "Kaltstajlowy" projekt, robię od 2oo6 roku a bazą jest Trabant 601s z 86r, w pewnym sensie ku czci mojego ojca. bylismy współwłaścicielami tego Trabanta lecz niestety od 2oo6 roku ja jestem właścicielem... [*]



Tak wyjechał z fabryki w Zwickau


Gdy go kupilem byl przemalowany, wczesniej oczywiscie mial kolor Himmelbaluer, wygladał tak :






( głupie poczatki... Diody i neony no i mega Kominy - rynna na wydechu uee )

Pozniej :





Dawał rade na spotach :P




Na tym etapie moglem go obnizyc, bylo by dobrze ale mysle ze bedzie lepiej





Zaczeło się rozbieranie do lekkiego posprzątania pod maską hehe



Wtedy zrozumialem, ze nie ma co sie obijac i trzeba go zrobic = mialem 14 lat ;)



I tak mijały PRAWIE bezczynne miesiące.. przez ten czas zebrałem wiele wspaniałych detali do trabanta dzieki mojemu ziomowi - Melinsowi :* . Trudno mi nawet je wymienić! Jedne z najlepszych i najbardziej widocznych
Zderzaki
Deska
Luxar

wszystko musialem przywracac do stanu jaknajlepszego, zostal jeszcze luxar do wypolerowania.

wygladał jakos tak tyle ze bez szyb i kartonow ( zalozony do zdjecia :) )



Trabek przeżył pewnego kombiaczka sitowatego do ktorego dorzucono mi cały jego bagaznik + całe VW polo czesci nowek DDR. skrzynia zawieszenia przod tył i inne. silnik "niestety" troche juz pojezdzil w tym kombiaczku ale jest naprawde w swietnej kondycji. Małe spalanie i bez problemowe zamykanie do ~130 km/h licznika :D

Kombiak niestety sie złamal i poszedł na złom.. (ROMAN R.I.P :-( )

Silnik gotowy. obudowa tylko do pomalowania.



Co do deski nie moge sie zdecydowac czy:
ta

lub taka




___________________________________________________________________________

Nowy garaz :)


trab poleciał na bok


zawieszenie przednie bedzie rozkrecone ( dla srobek) i wszystkie nowe elementy bedą w niedlugim czasie malowane podkladem/pozniej farba i mozna składac
a tu fota poglądowa negatywu na przodzie

a tu na aucie :O


Jako, że trabant bedzie konkretnie na glebie musiałem zrobic dziure na wydech w najwazniejszym elemencie budowy trabanta - jaskółka. oczywiscie jest obspwawane w srodku!



"Rowek" w podluznicy na rure od wydechu tez :-)


Kolejną rzeczą za którą się wzielem bylo zabezpieczenie od wewnątrz ( jesli sie dało ) teili z chromu. zderzaki, ramki lamp i inne




Nowe wahacze przez te dobre 30 lat troche sie poobijały i gdzieniegdzie odpadła lub zarysowała się farba. Przed malowaniem podkładem przydało się to zabezpieczyć.






Nastepnie biore się za przednie wahacze i reszte rzeczy. Staną sobie nowe sanki i pokolei do nich błyszczace częsci :)

Ogarnelem silniczek od wycieraczek, wyszedł całkiem całkiem


Wypolerowana Plexa od Luxara... oj rączki bolą hehe :) ale warto :)
zewnątrz

wewnątrz


Kolejnaaa przeprowadzkaaa....


Pocięte nadkola do poszerzania..

...na 7,5 cala





No i się zaczeły moje pierwsze romanse ze spawarką :die:

brak emblematów na tylnim pasie - nie dlatego ze ich się wstydze !!



Antena :) a raczej jej brak


CleanLook pod maską........... :D prawde mowiąc to bedzie najwazniejsze i najbardziej ciekawe ( o ile pustka jest ciekawa) miescie w trabanciku.


oczywiscie wszystko wyczyszczonee bylo odrazu od spodu też i pomalowane

ponadto zostały wspawane wzmocnienia slupkow, tylniej połki nad nadkolem i takie innee..


rant nadkola byl zjedzony troche, wolalem wyciac niz czyscic.. spawy nie profesjonalne haha :) wyspawalem to i chcialem sie brac za łączenie juz przeciec i skonczyl sie hakuna matata gaz w butli... po 2 h kumpel przywiolz mi pelną butle no ale zaplacic juz musialem wrrrrrrrrr ( aa ten nalot na nadkolu to juz od pol roku jakos jest... dlatego ze nie wyspawane bylo :< )


obiecane zdjecie komory.

skonczyl się gaz więc wzielem się za powolne wygładzanie. jest troche tego chodz w ogole nie bylo widac ... :) zachcialo sie clean looka heheh




13 piątek uła :p
ogarnięte zostały nadkola tylnie do konca ( dzisiaj zrobilem od pasazera, na fotach tylko pospawane), pod maską praktycznie przygotowane juz pod podkład :] jutro cały dzien dre bitex z podwozia i będzie malowane. Pozniej wytne mocowania wahaczy i trzeba wreszcie pojechac do Bryka po nowe :} pozniej pare ogarnięc nadkoli przednich i zdarcie HAMERAJDU ( GÓWNA JEBANEGO CO NADAJE SIE CHYBA TYLKO DO PŁOTÓW :die: ) pare fotek wczorajszychh




Dzisiaj planowany koniec wygładzania pod maską. pare fotek



Odebrane od Bartka nowe dzwoneczki :) pasują idealnie



Wycięte stare mocowania, srodki w stanie IDEALNYM :)))



Wspawany ubytek progu na Sidepipe i 2 nowe mocowania. Lewa strona skonczona, ale nie mam juz spawarki więc spodzik jeszcze nie dokończony



Rozkrecone zawieszenie przednie, mocowania i śrubki już wyczyszczone





Podglądowa fota negatywu na dzwonkach dluższych o tylko 1 CM :o)



spodzik ogarnięty, nowe mocowania wahaczy, nowe mocowania zderzaka przedniego, dokonczony przelot w jaskolce. tylko zedrzec stary bitex i spod gotowy.


Wzmocnienie słupka A i B



Gotowe do malowania zderzaki z nowkami mocowaniami :]


Blacharka skonczona






...czas na malowanie!


najpierw oczywiscie szpachla natryskowa, odrazu widac pare niedoskonałosci pod maską ;) tylni pas okej juz


i tu na paru elementach jeszcze




musze pomalowac spod, zeby zalozyc wahacze tylnie i poprawic nadkola.. bitex zdarty, roboty w UJ

( pozniej wszystko wyczyszcze jeszcze nitrem )


Zamontowalem kółka od wózka z lidla


z przdu warto przylapac byle czym oba bo lubią sie rozjechac...

niby fajnie bo pasują idealnie i przestawia sie lepiej autko, ale jak sie nie ma np: progu w garazu ;/ 2 tylnie złamały sie przy wjezdzie do garazu zostawiając oczywiscie gwinty w srodku, ale jakos wykrecilem..


Nareszcze przydała sie kołyska


Poprawilem poszerzenia nadkoli, wczesniej byly zrobione na oryginalnych mocowaniach wahaczy, teraz są + 1cm wiec trzeba bylo zmniejszyc szpare :) teraz palec nie wchodzi hehe




zrobilem obejmy talezykow gornych, niby siedzialy dobrze ale wolalem dorobic to ;)



Wszystkie zgrzewy łączenia, spawy przelecialem maską uszczelniającą



Malowanie natryskiem spodu i paru elementów antykorozją


i owieczka..

... wkurzylem sie na lakiernika mojego bo powiedzial ze 2 puchami zrobie całosc i mi zostanie.. taa chyba takim sposobem jak oni robią :) brakuje jesszcze conajmniej 5..

powrocik do domu hehe :-)

[/URL]


rozkrecilem gril do polerki i chromu


wyciagnelem zawieszke nowke ze strychu, troche przetarc i odpryskow. :) przygotowania do malowania



narazie tyle bo jade z maximem na vag event i sie splukam ;p
Ostatnio zmieniony przez Aren 2009-07-01, 13:38, w całości zmieniany 30 razy  
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-10-29, 21:42   

No to ja czekam na glebe .... ciekawy jestem jak nisko zejdziesz :-D
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
mateusz601 

DDR: trabant 601 kombi
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 19
Skąd: tranów
Wysłany: 2009-03-01, 10:01   

bardzo fajny trabi jest i bedzie jeszcze ladniejszy pozdrawiam
_________________
Mateusz Nowak
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-03-01, 10:34   

Bajerka ! Super pospawane, nie widac wypukłosci :-) Wkoncu cos ruszyles ... !

ps. A gdzie maska przy spawaniu ? :p
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2009-03-01, 11:16   

Zakładaj maskę, mnie już 2 razy skóra schodziła z gęby :P poza tym człowiek wygląda jak po wizycie w solarium "niezły przypał". i działaj działaj
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-03-01, 11:39   

i uwazaj na oczy... bo to co arczer bedziesz mial lub co ja przy szlifowaniu:| nie polecam a dobrze wiesz co mysle:) na TB juz pisalem:) gites...
_________________
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-03-01, 11:57   

dzieki, juz teraz bede uzywal lepszej maski samo przyciemniającej sie. wczesniej nie mialem do niej dostepu... jutro zaczynam wygladzanie ... i nadkola tylnie zespawac do konca trzeba jeszcze :) pozDDRo

[ Dodano: 2009-03-01, 12:11 ]
dąże do takiego efektu:


tyle, że juz inaczej rozwiązalem dziurke z kablami od silniczka od wycieraczek, czyli juz jedna mniej dziurka, inaczej tez będą szły kable WN ( w obudowie silnika, do lampy przedniej pod duroplast do cewek ) i zbiorniczek wyrownawczy bedzie tez pod duroplastem.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-03-01, 12:17   

No :D w koncu znalazles spawarke hehe
mi kilka razy tez skora schodzila, ale jak sie spawa punktowo to motyla noga co chwile zakladac i sciagac maske... mam samosciemniajaca, ale i tak jest za ciemna (po rozjasnieniu), a jak dasz zarowke obok to sie nie rozjasnia :D

Dzialaj dzialaj, bo masz spore zaleglosci :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
bartas204 
Calibra ! JE ! :D

DDR: calibra
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 33
Skąd: Sława
Wysłany: 2009-03-01, 12:20   

działaj działaj.
nie chcesz silnika ? :D
_________________
www.bartas204.fotolog.pl

CALIBRA ! JE !! Calibra Team aajt ?! :D
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-03-01, 12:39   

2,0 16v z Twojej niuni ? :D
 
 
 
bartas204 
Calibra ! JE ! :D

DDR: calibra
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 33
Skąd: Sława
Wysłany: 2009-03-01, 23:50   

1.8 8v :shock:
_________________
www.bartas204.fotolog.pl

CALIBRA ! JE !! Calibra Team aajt ?! :D
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-03-13, 19:45   

mały UP w pierwszym poście :D
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-03-19, 11:07   

No byle do przodu ... na ziemie go ! :)
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
spider 
znany też jako karaś

DDR: 601 z '74
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 79
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-04-01, 20:21   

dawaj nowe foty!!! :D :D
 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-05-12, 21:27   

Pięknie ... od podstaw, wszystko robione dokładnie .... bedzie wypasik ! ;)
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-05-12, 23:33   

Spoko wzmocnienia. Myślałem że jednak kielichu będą wyrównane :P maniaku cleana. Super auto będzie, szczególnie z tymi rarytasami...
 
 
 
KamiL_ON 
TrabiManiaK...


DDR: Niebieski
Wiek: 45
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 131
Skąd: Polska
Wysłany: 2009-05-13, 22:21   

A ja będę nudny....

Cierpliwości i wytrwałości w dążeniu do celu życzę...

Bez tego ani rusz przy tak zaawansowanym temacie :)


Mam nadzieję, że będzie mi dane zobaczyć efekt końcowy...
_________________
GSM +48 791 098 082

II etap Niebieskiej strony życia rozpoczęty :-)

1:29:43 - Mały Tor Poznan 2009 :)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-05-13, 22:29   

Dzieki :) staram sie naprawde jak mogę.. nie robie napewno projektu na sezon


na dzien dzisiejszy pod maską zrobilem co trzeba wykonczeniówką i wszystko zmatowałem
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2009-05-13, 23:56   

Działaj ciekaw jestem koncowego efektu ;-)
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-05-14, 19:51   

szkoda, ze kielichy zostaja... w PL jeszcze nikt tego nie zrobil... ja juz mam wszystko potrzebne do tego, ale nie mam juz 601 :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-05-14, 20:14   

Mozemy sie dogadac :p chodzi ci o nadkola z 6oo ?
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2009-05-14, 23:01   

600 też ma :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-05-15, 10:11   

Nie nadkola. Nadkola mozna zostawic z 601 ;)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2009-05-15, 10:53   

jest ten biały niemiec co ma tak :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-05-15, 17:48   

sorka chodzilo mi o p50 ;)

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 11